lunes, 20 de abril de 2020

TORNAM A LA FEINA!

Bon dia a tothom,
Després d'un merescut descans, tornam un altre pic a la feina. Esper que aquestes vacances, que han estat molt diferents a les habituals, us hagin servit per carregar-vos d'energia.
Per les properes setmanes tenim alguna novetat:
Amb la finalitat de facilitar l'organització familiar i fomentar la vostra autonomia, hem decidit que a partir d'ara publicarem totes les feines una vegada a la setmana. Així tots els dimarts pujarem al bloc les feines que haureu de realitzar. Tindreu una setmana per poder fer-les.
Us recomanam que cada dimarts, després de veure les feines, us faceu un petit horari on repartiu les tasques al llarg del la setmana.
Una abraçada!

Buenos días a todos,
Después de un merecido descanso volvemos otra vez al trabajo. Espero que estas vacaciones, aunque han sido muy diferentes a las habituales, os hayan servido para cargaros de energía.
Para las próximas semanas tenemos alguna novedad:
Con la finalidad de facilitar la organización familiar y fomentar vuestra autonomía, hemos decidido que a partir de ahora publicaremos todas las tareas una vez a la semana. De esta manera cada martes subiremos al blog los trabajos que tendréis que realizar. Tendréis una semana para hacerlos.
Os recomendamos que cada martes, después de ver las tareas os hagáis un pequeño horario donde repartáis el trabajo a lo largo de la semana.
¡Un abrazo!

No hay comentarios:

Publicar un comentario